Od kod ideja za ponovno uporabo promocijskih majic?
Doma in s pogovori s prijatelji sem opazila, da imamo ponavadi nakopičenih res veliko promocijskih majic, ki čeprav velikokrat pridejo prav za dela, kjer nočeš umazati ‘lepih’ oblačil, nekatera še vedno pogosto ostanejo malo ali pa sploh ne nošena. Nabirajo se nam v omarah, dokler se enkrat ne odločimo in jih pomečemo stran. Oziroma v boljšem primeru, podarimo v centre ponovne uporabe, kjer v veliki meri nato nadaljujejo pot v razrez za krpe in podobne tehnične uporabe. A niso še vse zbrane majice v stanju, da bi jih uničili. Zanje se lahko najde še kakšna priložnost in tukaj se pojavimo kreativci, da jim povrnemo uporabo.
Kolikim neuporabnim promocijskim majicam si ustvarila novo življenje?
Malo več kot 100 majicam, ki sem jih zbrala s pomočjo Centra ponovne uporabe, podjetij Ekotekstil ter KNOF, pa tudi od bližnjih prijateljev.
Ampak ne gre zgolj za ponovno uporabo promocijskih majic, če pogledamo ovratnik in obrobo všitega tiskanega motiva, kajne?
Tako je, pisane obrobe majic so pouporaba vzorčnih tekstilij, ki jih tekstilne proizvodnje ustvarijo za podjetja, da si iz njih slednji izberejo materiale, ki jih uporabijo za izdelavo kolekcij oblačil. Potiskani del pa je bil digitalno tiskan v podjetju Tekstina – Tiska, v Ajdovščini. To je bil še en element, rdeča nit, ki je celotno kolekcijo T-shirtov dodatno povezala.
Koliko časa je projekt trajal in kaj je bil najbolj zapleten del projekta?
Projekt je od začetka sestavljanja potiska in zbiranja majic trajal dobrih 5 mesecev. Najbolj zahtevna je bila prva faza – zbrati dovolj še vedno uporabnih majic. Pozorna sem morala biti na to, da niso bile zamazane, raztrgane, da je bil material v dobrem stanju, da niso bile premajhne… Dolgotrajno pa je bilo tudi šivanje, saj sem za eno majico potrebovala 1,5 do 2h. Vsako majico sem nato skrbno pregledala, dodala naše logotipe ter info kartončke in jih zložila. Tudi info kartončki so pouporabljena živilska embalaža, katero sem poslikala z akrilnimi barvami.